zondag 31 augustus 2008

Laatste zondag van de vakantie

Het is vandaag de laatste zondag van de zomervakantie. Gisteren ging ik pas heel laat slapen omdat een opname van de vorige tournee van Madonna op tv was, en ik daar een deel van gekeken heb. Het was leuk, Madonna is toch echt Hot. Een sterke vrouw met een nog sterker imago, maar toch vaak wel kwetsbare bijna meisjesachtige teksten. 

Eerder op de avond was er op de VPRO geloof ik, een docu aan over Islamitische comediens in Amerika. Toch grappig hoe ze over hun geloof en hoe de maatschappij hun cultuur ziet grappen kunnen maken, en tegelijkertijd zichzelf sterk maken voor begrip en integratie. Vandaag kwam ik zelfs een trailer tegen voor een film waar een aantal van de mannen aan hebben gewerkt. Hopelijk komt er ook een DVD van uit.

Als het dan toch over de laatste zondag van de vakantie gaat, moet het automatisch ook over de eerste schooldag gaan. Voor mij komt die niet morgen maar dinsdag, aangezien ik mn rooster zo heb kunnen indelen dat ik op maandag vrij ben! En na het eerste blok ben ik ook nog op vrijdag vrij dus dat is helemaal een feestje. De eerste schoolweek is voor mij onverbiddelijk verbonden aan mijn verjaardag. Echt een rottijd om jarig te zijn, andere mensen die ook ron deze tijd jarig zijn kunnen het beamen. 

Daarbij is mijn allerliefste lievelingsblogger aan een hiatus begonnen, wat ik echt heel erg jammer vind. Ik volg hem nu zo'n twee jaar denk ik, en hij had altijd grappige, absurde, serieuze en andere vreemde dingen te vertellen. Gelukkig heeft hij zijn populairste en leukste stukken laten staan dus daar kan ik de komende drie jaar nog wel op teren denk ik. 


Zo mijn voornemen om vooral te linken in mijn blogs werkt nog best goed zo ver. 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarom staat er niks in over honden? Of over onderbroeken? Of over de structuur van poep?
Je stelt me teleur!

maar anyway hierbij ook de nieuwe link van mijn blog.

Anoniem zei

Misschien ben ik dan een wanna be, links zijn nooit mijn sterkste punt geweest (weet niet eens hoe ik ze er fatsoenlijk in krijg) en ik ben te lui om door te klikken (misschien door mijn krakkemikkige laptop). Maar ik denk dat ik het ondanks dat evengoed wel begrijp!

Succes dit jaar!