zondag 22 juni 2008

Tsja...

De tentamenperiode is weer volop bezig, dus ik kan wel een beetje afleiding gebruiken! Daarom leek het me ook een leuk plan om naar een spannende film te gaan donderdagavond met M. Ht werd uiteindelijk The Happening van Shyamalan. De voorstukjes waren veelbelovend dus ik had er wel zin in, en de zaal zat nog redelijk vol ook. Maar wat een grote tegenvaller! Voordag de film begon kwam ik er nog achter dat Zooey Deschanel erin zat, dus toen had ik ook al minder zin. Ze voldeed wel aan mijn verwachtingen van af en toe verdwaasd kijken en verder niet veel doen. En geloof me, Mark Wahlberg is als biologieleraar echt volledig ongeloofwaardig. Hij kan werkelijk alleen chagrijnige/gevaarlijke mannen spelen. Op een gegeven moment begon hij ook te zingen en daar wil niemand aan herinnerd worden. Ik zal de clou niet verpesten voor degenen die de film nog willen zien, maar na een halfuur is al duidelijk wat er aan de hand is, dus je zit een heel uur voor niks te kijken naar een totaal spanningloze film. Oke, er zaten wat schrikmomenten in, maar verder was het echt gebakken lucht. Om het maar samen te vatten; slechte acteurs + slecht uitgewerkt plot + gebrek aan spanning = een mislukking. Hoogtepunt was wel het slowmotion moment waar ik zeer hard om heb kunnen lachen.
Vervolgens heb ik mijn vrijdag verdaan met in de universiteit negen cd's met liedjes uploaden om te leren voor mn tentamen dinsdag. Zaterdag mijn hoogtepunt in het EK toen Nederland werd uitgeschakeld, en vandaag meteen het dieptepunt toen ook voor Italie een einde aan het avontuur kwam. Gelukkig kan ik de nacht voor mijn laatste tentamen nu wel rustig slapen. 

3 opmerkingen:

Unknown zei

Haha, you're so right!
Wat een kutfilm.

Anoniem zei

DAMN STRAIGHT.
Deze film krijgt zo'n razzberrie (oid) voor SLECHSTE CLUE EVER.
Ik zou bijna niet meer het Vondelpark in durven ;)

Anoniem zei

Leuke foto erbij!!
Succes met leren! We kunnen het!